Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
XPiratez / Re: Bugs & Crash Reports
« Last post by silencer_pl on Today at 04:48:21 pm »
What pickaxe?
2
Translations / Re: German Translation
« Last post by DkMirage on Today at 02:44:28 pm »
Moin moin, ich war lange nicht da. Ist alles up to date oder gibt es noch was zu übersetzen ? :)  [...]

Hi, ich neu im Forum und habe daher nicht den Überblick, aber wenn Du so fragst: Im Final Mod Pack fehlen definitiv noch einige Strings, z.B. bei den Medalien. Kann aber auch verstehen, falls da eine Grenze gezogen wird.

Würde mich auch selber drum kümmern, da ich aber UFO 1 bisher noch nie durchgespielt habe, möchte ich mir da ungern die Überraschungen verderben.

Aus meiner Sicht sind auch nach wie vor noch ein paar Zoten drin, z.B. der berühmt-berüchtigte Schwierigkeitsgrad "Veteran = Könner" (Ok, Originalübersetzung und so, aber trotzdem...) oder "Medals = Empfehlungen", was doch eher Auszeichnungen sind.
Falls da Interesse besteht, würde ich das beim Spielen mal sammeln und perspektivisch in vielleicht einem halben Jahr Vorschläge zur Diskussion einreichen. Möchte hier aber niemandem an den Karren fahren.  :D

3
XPiratez / Re: [MAIN] XPiratez - 0.99J8 - 19 Oct - Mixed Bag
« Last post by FG on Today at 02:17:26 pm »
New version uploaded. Enjoy!
nice!
4
XPiratez / Re: [MAIN] XPiratez - 0.99J8 - 19 Oct - Mixed Bag
« Last post by silencer_pl on Today at 02:03:02 pm »
Am I understanding invisibilty wrong? Assassin suit has 22/25. I fire at enemy from greater range and he just retaliates back as if the unit was visible. Shouldn't the unit be invisible from range greater than those numbers?
5
XPiratez / Re: [MAIN] XPiratez - 0.99J8 - 19 Oct - Mixed Bag
« Last post by robin on Today at 01:48:46 pm »
- Fixes to Robin's Apocalypse ship tilesets (Airbus, Aircar etc etc), some map updates
Hey Dioxine, do you remember what you fixed? I'd like to know so I can eventually fix that too.
Thanks.
6
XPiratez / Re: [MAIN] XPiratez - 0.99J8 - 19 Oct - Mixed Bag
« Last post by silencer_pl on Today at 01:47:11 pm »
It seems that with new version I cannot build Autolaser, though I can disassemble it or construct batteries and no I don't have it in the workshop queue. I even selected hideout with no workshop and filtered in facility missing.
7
Work In Progress / Re: [WIP][MOD][OXCE+] From the Apocalypse 0.3.9
« Last post by robin on Today at 01:46:49 pm »
No we're not synced; I shoudl ask him what he fixed. Thanks for the info.
8
Work In Progress / Re: [WIP][MOD][OXCE+] From the Apocalypse 0.3.9
« Last post by davide on Today at 01:27:38 pm »
Hi Robin, thanks!

Today I read that Dioxine update Piratez mod too, and I notice that  its release list shows :
Fixes to Robin's Apocalypse ship tilesets (Airbus, Aircar etc etc), ...

are you sync about that ?

9
XPiratez / Re: [MAIN] XPiratez - 0.99J8 - 19 Oct - Mixed Bag
« Last post by Rince Wind on Today at 12:58:02 pm »
Quote
Update: Possession slower in general (both AI and player's), buffs to voodoo dispensed where due to compensate (Terror same as was or faster)

Do you mean progression? Because only thing I connect with possession is the doom faction.
10
Work In Progress / Re: [WIP][MOD][OXCE+] From the Apocalypse 0.3.9
« Last post by robin on Today at 12:49:56 pm »
new version up, 0.3.9
Pages: [1] 2 3 ... 10