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Author Topic: [ENEMIES] Men in Black 4.5 | Cover 2.3.2 | Gazer 1.9.1 | Anthropod 1.5.2  (Read 179526 times)

Offline Hobbes

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Very nice ships! :)

Did you figured out that issue with the spawn points?

Offline robin

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Very nice ships! :)

Did you figured out that issue with the spawn points?
Yes, with these new terrains (which are basically ufo terrains with graphics replaced) they spawn inside (though they tend, during the battle, to get out a little too much).

Offline humax

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Anthropod  / Spitter German Translation:

Code: [Select]
-type: de
  strings:
    STR_ANTHROPOD_CORPSE: Toter Anthropod
    STR_ANTHROPOD: Anthropod
    STR_ANTHROPODT: Anthropod (terror)
    STR_ANTHROPODB: Anthropod (base)
    STR_ANTHROPOD_SOLDIER: Anthropod-Soldat
    STR_ANTHROPOD_NAVIGATOR: Anthropod-Navigator
    STR_ANTHROPOD_ENGINEER: Anthropod-Anführer
    STR_SPITTER_CORPSE: Toter Spitter
    STR_SPITTER_RETRACT_CORPSE: Toter Spitter
    STR_SPITTE_RETRES_CORPSE: Toter Spitter
    STR_SPITTER_NAKED_CORPSE: Toter Spitter
    STR_SPITTER: Spitter
    STR_SPITTER_RETRACT: Spitter
    STR_SPITTER_RETRES: Spitter
    STR_SPITTER_NAKED: Spitter
    STR_SPITTER_TERRORIST: Spitter-Terrorist
    STR_SPITTER_RETRACT_TERRORIST: Spitter-Terrorist
    STR_SPITTER_RETRES_TERRORIST: Spitter-Terrorist
    STR_SPITTER_NAKED_TERRORIST: Spitter-Terrorist
    STR_ANTHROPOD_AUTOPSY: Anthropod-Autopsie
    STR_SPITTER_AUTOPSY: Spitter-Autopsie
    STR_ANTROPOD_UFOPAEDIA: Anthropoden sind aggressive Kreaturen, die in den außerirdischen Reihen wahrscheinlich die Rolle schwerer Infanterie einnehmen. Sie zeichnen sich vorrangig durch ihre Stäärke aus. Aber sie sind auch um einiges zäher als ein Mensch. Nun, da wir ein lebendes Exemplar erforschen konnten, ist die Anfäälligkeit ihrer Atemwege in unserer Atmosphääre offensichtlich. Sauerstoff hat eine giftige Wirkung und töötet sie innerhalb einer Woche. Wir glauben, dass diese Kreaturen, biologische Roboter  von vollkommen künstlichem Ursprung sind.
    STR_ANTHROPOD_AUTOPSY_UFOPAEDIA: Trotz seiner humanoiden Gestalt, weist die Anatomie dieser Kreatur im Gegensatz zur menschlichen deutliche Unterschiede auf. Das Skelett besteht hauptsächlich aus knorpeligem Gewebe und wird nur durch wenige robuste Knochen zusammengehalten. Die Organe können nur schwer voneinander abgegrenzt werden und bilden eine Masse von Eingeweiden. Das Gehirn ist etwas größer als das eines Menschen, da es sich aus mehreren Nervenknoten zusammen setzt, resultiert daraus eine niedrigere Gehirnmasse. Die Atemwege wirken verkümmert, teilweise sind Entzündungsanzeichen erkennbar.
    STR_SPITTER_UFOPAEDIA: Spitter sind Wesen mit sehr einfachem Verhaltensmustern. Sie schießen ihr zerstörendes Enzym auf alles was sich bewegt. Die Außerirdischen können sie wahrscheinlich daran hindern, die eigenen Einheiten anzugreifen, indem sie sie mit ihren Psionischen Kräften steuern. In ihren Schalenpanzer zurückgezogen sind sie gegen alle Angriffe sehr resistent, vor allem aber gegen Angriffe durch Bewegungsenergie. Diese Kreaturen sind lebende Waffen, denen man im Nahkampf besser aus dem Weg gehen sollte.
    STR_SPITTER_AUTOPSY_UFOPAEDIA: Der Körper des Spitters ist durch einen sehr widerstandsfähigen Schalenpanzer geschützt. Im Inneren sitzt eine gewaltige Drüse, die Unmengen an zerstörenden Enzymem produziert. Das Enzym wird an der Basis der Trichter gespeichert, um dann unter hohem Druck auf das Ziel gespuckt zu werden. Das Enzym ist ein hochkomplexes Polymer, welches in der Lage ist fast jedes Material oder Gewebe zu zersetzen. Wir sind im Moment nicht in der Lage dieses Enzym zu reproduzieren.
 

Offline robin

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Thanks, will update in the next days

Offline Argo

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hi,
awesome mods  :D

Today i have found a strange bug into the main campain using gazers and cover alien mod.....if i capture a gazer or cover commander or leader i can not research alien origins or matian solution.  :'(

Is a mod problem? or it is a engine problem? (it does not read complitely the research dependecies)

I have tested all, with the latest night build  (cover and gazer mods both enabled) ....reaserching with classic aliens commanders or leaders works fine (sectoid snakeman and so on).
« Last Edit: August 18, 2014, 11:41:42 am by Argo »

Offline robin

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hi,
awesome mods  :D

Today i have found a strange bug into the main campain using gazers and cover alien mod.....if i capture a gazer or cover commander or leader i can not research alien origins or matian solution.  :'(

Is a mod problem? or it is a engine problem? (it does not read complitely the research dependecies)

I have tested all, with the latest night build  (cover and gazer mods both enabled) ....reaserching with classic aliens commanders or leaders works fine (sectoid snakeman and so on).
Yeah it is a known thing. And it'll likely stay that way for a long time.

Offline Dioxine

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Make sure your new Commanders/Leaders give the STR_LEADER_PLUS, STR_COMMANDER_PLUS instead of Martian Solution/Cydonia directly. These 2 former remain unlocked always, as they're specially hardcoded to circumvent this very problem.

Offline VSx86

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Re: [ENEMY] Men in Black 4.2 - Russian translation ruleset
« Reply #172 on: August 23, 2014, 10:31:38 am »
The ruleset file is additional (contains only translated strings).




Offline Solarius Scorch

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Robin, some people approached me in regard to the FMP mod suggesting that MiB armours look so awesome that they would like to use it on X-Com personnel too. I wonder if you would be interested in adding such a possibility to the MiB mod, since frankly I agree it would be nice.

Offline Dioxine

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MiB armors for XCom?... Men are so easily corrupted by evil... :)

Offline Solarius Scorch

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MiB armors for XCom?... Men are so easily corrupted by evil... :)

No, of course they'd be repainted white. :)

Offline Dioxine

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XCom Lilly? :)

Offline Solarius Scorch

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XCom Lilly? :)

I'm not sure what you mean, something like this?



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Offline Hobbes

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Offline smexyvami

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this looks liek samus on a sectopod :O "drools" i love samus :3