aliens

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - MickTheMage

Pages: 1 [2]
16
Released Mods / Re: [MAPS] Solar's new UFOs
« on: May 18, 2014, 10:05:00 pm »
And here is another slovak translation...

Code: [Select]
  - type: sk-SK
    strings:
      STR_FIGHTER_SHIP: Stíhač
      STR_SENTRY_SHIP: Hliadková loď
      STR_LAB_SHIP: Laboratórna loď
      STR_FIGHTER_SHIP_UFOPEDIA: "Mimozemské stíhačky sú postavené za cieľom zničiť pozemské vzdušné sily, vrátane stíhačov XCom. Vzhľadom na svoju veľkosť sú extrémne dobre vyzbrojené, avšak ich posádka je obmedzená."
      STR_SENTRY_SHIP_UFOPEDIA: "Úlohou tohto UFO je sledovanie a hliadkovanie. Je plne vyzbrojené pre boj a bude výzvou pre našich stíhačov."
      STR_LAB_SHIP_UFOPEDIA: "Laboratórne lode sú veľké plavidlá, ktorých úlohou je hlavne výskum a zberné operácie. Omnoho väčšie ako kombajny, sú vybavené pre uskutočňovanie komplexných experimentov priamo na palube plavidla. Majú početnú, dobre vybavenú posádku."

17
Released Mods / Re: [GLOBE] Improved Nations Mod
« on: May 18, 2014, 09:53:46 pm »
for MKSheppard - it looks like i am today in translating mood :) so here is .rul with added Slovakia and translated countries. :)

18
And slovak translation for Alien Armoury Expanded... :)

Code: [Select]
  - type: sk-SK
    strings:
      STR_PLASMA_CASTER: Plazmový vrhač
      STR_PLASMA_CASTER_CLIP: Zásobník plazmového vrhača
      STR_PLASMA_CASTER_UFOPEDIA: "Tento variant plazmovej pištole vystreľuje nabité častice v širokom rozptyle, čo z neho robí veľmi ničivú zbraň."
      STR_PLASMA_CASTER_CLIP_UFOPEDIA: "Toto zariadenie v tvare kocky sa používa ako munícia pre plazmový vrhač. Obsahuje malé množstvá eléria."
      STR_PLASMA_SNIPER_RIFLE: Plazmová ostreľovačská puška
      STR_PLASMA_SNIPER_RIFLE_CLIP: Zásobník plazmovej ostreľovačky
      STR_PLASMA_SNIPER_RIFLE_UFOPEDIA: "Táto extrémne precízna a účinná zbraň je založená na časticiach urýchlených v dočasnom antigravitačnom poli.  "
      STR_PLASMA_SNIPER_RIFLE_CLIP_UFOPEDIA: "Tento malý objekt sa používa ako zdroj energie pre plazmovú ostreľovačskú pušku – veľmi presnú mimozemskú zbraň. Obsahuje malé množstvo eléria."
      STR_PLASMA_BLASTER: Plazmomet
      STR_PLASMA_BLASTER_CLIP: Zásobník plazmometu
      STR_PLASMA_BLASTER_UFOPEDIA: "Toto je extrémne ničivá protipancierová zbraň založená na technológii plazmových zbraní. Dokáže vymazať všetko v mieste dopadu."
      STR_PLASMA_BLASTER_CLIP_UFOPEDIA: "Toto kompaktné zariadenie sa používa ako munícia pre plazmomet. Obsahuje malé množstvo eléria."
      STR_TOXIGUN: Toxizbraň
      STR_TOXIGUN_FLASK: Banka pre toxizbraň
      STR_TOXIGUN_UFOPEDIA: "Táto zbraň vystreľuje komplexnú zmes silných chemických látok, ktoré dokážu za niekoľko sekúnd rozložiť takmer každý známy pozemský materiál. Čo ju robí smrteľnou pre všetky živé bytosti."
      STR_TOXIGUN_FLASK_UFOPEDIA: "Táto malá nádobka naplnená účinnou kyselinou funguje ako munícia pre toxizbraň."


19
Translations / Re: Translating the Windows Installer
« on: May 18, 2014, 09:00:36 pm »
Slovak:

Code: [Select]
;--------------------------------
;Pages

LangString PAGE_UfoFolder ${LANG_SLOVAK} "${GAME_NAME} vyžaduje kópiu hry UFO: Enemy Unknown / X-COM: UFO Defense. Tento krok môžete preskočiť pokiaľ aktualizujete existujúcu inštaláciu.$\n$\nSetup skopíruje vyžadované súbory do nasledujúcej zložky. Pre pokračovanie kliknite na ďalej."
LangString PAGE_UfoFolder_TITLE ${LANG_SLOVAK} "Vyberte umiestnenie X-COM 1"
LangString PAGE_UfoFolder_SUBTITLE ${LANG_SLOVAK} "Vyberte zložku, v ktorej je nainštalovaný X-COM 1."
LangString DEST_UfoFolder ${LANG_SLOVAK} "Zložka s X-COM 1"

;--------------------------------
;Installer Sections

LangString NAME_SecMain ${LANG_SLOVAK} "Súbory hry"
LangString DESC_SecMain ${LANG_SLOVAK} "Súbory potrebné pre spustenie ${GAME_NAME}."
LangString NAME_SecPatch ${LANG_SLOVAK} "Data Patch"
LangString DESC_SecPatch ${LANG_SLOVAK} "Opravuje chyby v dátach hry X-COM 1. Odporúča sa vybrať pri prvej inštalácii. (vyžaduje internetové spojenie)"
LangString NAME_SecDesktop ${LANG_SLOVAK} "Ikona na plochu"
LangString DESC_SecDesktop ${LANG_SLOVAK} "Vytvorí ikonu na ploche pre spustenie hry ${GAME_NAME}."

;--------------------------------
;Uninstaller Descriptions

LangString NAME_UnData ${LANG_SLOVAK} "Vymazať X-COM dáta"
LangString DESC_UnData ${LANG_SLOVAK} "Vymaže všetky dáta hry ${GAME_NAME}, vrátane modov a pôvodných súborov. Odporúča sa pre čistú reinštaláciu."
LangString NAME_UnUser ${LANG_SLOVAK} "Vymaž užívateľské dáta"
LangString DESC_UnUser ${LANG_SLOVAK} "Vymaže všetky užívateľské dáta hry ${GAME_NAME}, vrátane uložených pozícii, screenshotov a nastavení. Odporúča sa pre kompletné vymazanie."

;--------------------------------
;Shortcuts

LangString LINK_DataFolder ${LANG_SLOVAK} "Zložka dát"
LangString LINK_Readme ${LANG_SLOVAK} "Readme"
LangString LINK_UserFolder ${LANG_SLOVAK} "Užívateľská zložka"
LangString LINK_Uninstall ${LANG_SLOVAK} "Odinštalovať"

;--------------------------------
;Warnings

LangString WARN_UFOMissing ${LANG_SLOVAK} "X-COM 1 sa nenašla v určenej zložke. ${GAME_NAME} vyžaduje platnú inštaláciu X-COMu, aby mohla fungovať. Pokračovať?"
LangString WARN_XCUDetected ${LANG_SLOVAK} "Bol detekovaný XcomUtil. ${GAME_NAME} je nekompatibilná s XComUtil a môže viesť k neštandardnému chovaniu hry. Pokračovať?"

20
Translations / Minor font problem (Slovak language)
« on: May 18, 2014, 04:08:28 am »
As I was reviewing the translation I discovered a minor problem with the big font (the small is ok). More precisely with two characters -  the characters are swapped.

This is how it looks now...

And this is how it should be...

I made the change in the FontBig.png. But now, the filesize is smaller than it was. So... i am not completly sure i did it right. :)

21
Released Mods / Re: [GLOBE] Improved Nations Mod
« on: May 18, 2014, 03:28:28 am »
Thank you Warboy1982! Now, it looks good! Sadly without capital city, because it is too close to Vienna and the labels cover each other.

Code: [Select]
  - type: STR_SLOVAK #new country
    fundingBase: 65
    fundingCap: 650
    labelLon: 19.507
    labelLat: -49.5063
    areas:
      - [17.3, 24.2, -49.59, -47.75]

22
Released Mods / Re: [GLOBE] Improved Nations Mod
« on: May 18, 2014, 01:30:44 am »
Oh well, you forgot my little country - just below Poland, near Czech Republic, Austria etc. :) I think I manage set the label on the right spot, but as of the other numbers i am not sure. So i am doing a little modification for myself, but can somebody tell me please, if I have the numbers right? :) Thx.

Code: [Select]
  - type: STR_SLOVAK #new country
    fundingBase: 65
    fundingCap: 650
    labelLon: 19.507
    labelLat: -49.5063
    areas:
      - [18.5, 24.3, -48.95, -47.9]

23
Work In Progress / Re: Men in Black 2.9 | Cover Alien 1.5
« on: May 12, 2014, 06:18:03 pm »
Here is Slovak translation of your cover alien mod... :)

Code: [Select]
  - type: sk-SK
    strings:
      STR_WASPITE: Waspite
      STR_CYBERMITE: Kybermit
      STR_CYBERMITE_TERRORIST: Kybermit terorista
      STR_WASPITE_SOLDIER: Waspite vojak
      STR_WASPITE_MEDIC: Waspite medik
      STR_WASPITE_ENGINEER: Waspite inžinier
      STR_WASPITE_NAVIGATOR: Waspite navigátor
      STR_WASPITE_LEADER: Waspite vodca
      STR_WASPITE_COMMANDER: Waspite veliteľ
      STR_WASPITE_CORPSE: Mŕtvola waspita
      STR_CYBERMITE_CORPSE: Mŕtvola kybermita
      STR_WASPITE_AUTOPSY: Pitva waspita
      STR_CYBERMITE_AUTOPSY: Pitva kybermita
      STR_WASPITE_UFOPAEDIA: Waspiti sú elitnými teroristickými agentmi a bojovníkmi. Sú veľmi agresívny, geneticky upravení a kyberneticky vylepšení, čo z nich robí hrôzostrašných protivníkov. Ich celková zraniteľnosť však naznačuje úlohu delostrelectva, než úlohu pechoty. Špirálové zariadenie, ktoré nahrádza ich originálne telá, generuje antigravitačné pole umožňujúce tomuto druhu vznášať sa vo vzduchu.
      STR_WASPITE_AUTOPSY_UFOPAEDIA: Anatómia tohto tvora hraničí so šialenstvom. Telo pozostáva zo špirálovitého zariadenia na podporu života kombinovaného so symbiotickou rastlinou, ktorá vznikla za pomoci bioinžinierstva. Telo tvora pozostáva z transplantovaného páru mechanických rúk a hmyzu podobnej hlave, ktorá je pravdepodobne jediným originálnym pozostatkom pôvodného druhu. Rastlinná časť trupu je citlivá na oheň.
      STR_CYBERMITE_UFOPAEDIA: Tento miniatúrny robot je automatickou teroristickou zbraňou a predstavuje vrchol mimozemskej robotiky. Akonáhle výkonný optický senzor spozoruje cieľ, tvor sa proti nemu rozbehne a zaútočí. Miniaturizované elériové jadro je nastavené tak, aby sa pri vyššom poškodení zapálilo a explodovalo. Zabitie tohto tvora je tak veľmi nebezpečné pre kohokoľvek v jeho blízkosti. 
      STR_CYBERMITE_AUTOPSY_UFOPAEDIA: Najvýraznejším rysom tohto neuveriteľne komplexného robota je jeho zbraň - zliatinové žihadlo napojené na miniatúrnu nádrž. Z analýzy zvyškov sa zdá, že je naplnená veľmi silným toxínom. Enregetické jadro je príliš poškodené, čo zabraňuje detailnejšej analýze. Zdá sa však, že je navrhnuté tak aby bolo náchylné na poškodenie. Toto poškodenie potom spôsobí, že robot vybuchne.
 

24
Work In Progress / Re: [HWP/BETA] X-COM Enforcer
« on: May 12, 2014, 01:54:18 am »
French Translation (from 05)

PS for Human Ktulu and others french translators : if you have a better idea than "Cyborg", please correct it. I know Cyborg is not exactly a Robot, but I have in mind that "Robot" is not very sexy in french, so I preferred to use Cyborg

Thx, I will add the translation to the next version.

25
Work In Progress / [Research] More Dependent Research
« on: May 07, 2014, 12:59:37 am »
I created this mod some time ago for myself, but maybe someone find it useful too. The idea behind this mod is to delay some of the research (mostly weapons) with more dependencies.

For example – you can’t build Alien Containment in the beginning, first you need an alien autopsy, after alien autopsy you can research Xeno-biology and then build Alien Containment.

But as I wrote, its mostly weapons – motivation was simple - with many weapon mods out there, this may force player to use normal weapon longer.

I add also some other mod modifications – but as I discovered, most of the mods are fairly good balanced in terms of research. So, there are two mods hidden behind #. One is cooperation between Sectopod HWP and my Enforcer mod (you researched Advanced Robotics Technology and THEN you can research Sectopod Construction). The other one I added recently - Alien Armoury Expanded. I added similar dependencies for new weapons in that mod.

And one more thing. I want to ask someone here in the forums, if you know the author or someone from the abandoned UFO: Two Sides project, because I used the Research background artwork as basis for my Xeno-biology ufopedia entry illustration. So before I upload this on the mod site, I want to ask for premission to use part o fit. Because otherwise I will need change that. :)


Credits:
MickTheMage (ruleset)
UFO:TT (Xeno-biology ufopedia illustration)
Firaxis (ehm, Ufopedia text :) )

26
Work In Progress / Re: [CRAFT/BETA] Raven Interceptor
« on: March 17, 2014, 10:11:15 pm »
Can you post a picture of it on the battlefield please?

Yeah, it is only fighter craft. Skyranger 2012 that is good idea, but above my skill.

nice work, but the base sprite looks a bit... dark?

Hmm, maybe you are right. I'll try something with it.

27
Work In Progress / [CRAFT/BETA] Raven Interceptor
« on: March 17, 2014, 01:52:00 am »
This is my another attempt on „moding-lite“ OpenXcom. The idea was simple – what can I get from the new XCOM game and put it into the old universe? How cool will be Thin Man in the UFO:Enemy Unknown? Yeah,  but there is one problem and it is my no-skill in graphic. So, creating full unit sprites for Thin Man is above me. Something else maybe? Raven Interceptor? Hmm, yeah I can try this :)



In the beginning your scientists can research "Improved Interceptor" project and then you can manufacture your slightly better interceptor.

Files (dropbox):
Raven Interceptor

28
Work In Progress / [HWP/BETA] X-COM Enforcer
« on: March 17, 2014, 01:42:17 am »
This is something I made mostly for myself, but maybe it will be interesting for others too. When I saw Svanh's Drone mod, I got an idea. In the X-COM „lore“, there is a robotic warrior type thing. Yeah, we all know how bad as X-COM game Enforcer was, but on the other hand – it is the time of First Alien War and the oportunity to add new unit type to old UFO. Because as most of you, I played UFO:EU since 1994 many, many times and... well, it is allways the same (good game) now.

So i learned something about moding OpenXcom from wiki and get inspiration from Svanh's Drone mod. And this is what I created.

It is not perfect, because I am not an graphic artist (or pixelartist? :) ). But i tried my best. So Enforcer has a custom inventory image (in fact I created 3 versions, but choose the one that is less pixelated and close to slightly modified flying suit armor sprites – see screenshots), custom unit spirte, ufopedia entry for Enforcer itself and Advanced Robotics Technology).



It has some issues

–   first, as you probably figured out now, i am not native english speaker, so the ufopedia entry texts will need some corrections
–   second, when I give something into the hand (or inventory) of the Enforcer, the item (weapon) has tendency to disappear after the mission.

Files (dropbox):
X-COM Enforcer

Pages: 1 [2]