Author Topic: [submod]Submod list for XCF  (Read 24326 times)

Offline Alex

  • Squaddie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #105 on: May 07, 2024, 08:15:54 am »
I can see the trajectories just fine. Does remind me why I only tried this once - the trajectories are very samey and I get more of a kick out of regular projectiles. Also, added to the list.


I don't really get what Alex's other problem is, something about the savescumming option no longer working?
Загружая одно и тоже сохранение получаешь каждый раз разные вероятности попадания по цели..........что не понятного ?
В последней версии такого нет.........

Offline Juku121

  • Commander
  • *****
  • Posts: 1655
  • We're all mad here.
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #106 on: May 07, 2024, 10:03:07 pm »
Are you saying there's no savescumming option, or that the option exists but doesn't work? In any case, if that is so then it's something to take up in the OXCE subforum, not here.

Online Kozinsky

  • Captain
  • ***
  • Posts: 96
  • Sorry for my bEd English
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #107 on: Today at 09:33:08 am »
Загружая одно и тоже сохранение получаешь каждый раз разные вероятности попадания по цели..........что не понятного ?
В последней версии такого нет.........
Если я всё правильно понял, то проверь настройку "Читтерство с сохранениями" - она влияет на генератор случайных чисел при сейв-скаминге.

If I got it right, check the “Cheat with saves” setting - it affects the random number generator when save-skumming.