Author Topic: [submod]Submod list for XCF  (Read 24515 times)

Offline Alex

  • Squaddie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #105 on: May 07, 2024, 08:15:54 am »
I can see the trajectories just fine. Does remind me why I only tried this once - the trajectories are very samey and I get more of a kick out of regular projectiles. Also, added to the list.


I don't really get what Alex's other problem is, something about the savescumming option no longer working?
Загружая одно и тоже сохранение получаешь каждый раз разные вероятности попадания по цели..........что не понятного ?
В последней версии такого нет.........

Offline Juku121

  • Commander
  • *****
  • Posts: 1655
  • We're all mad here.
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #106 on: May 07, 2024, 10:03:07 pm »
Are you saying there's no savescumming option, or that the option exists but doesn't work? In any case, if that is so then it's something to take up in the OXCE subforum, not here.

Offline Kozinsky

  • Captain
  • ***
  • Posts: 97
  • Sorry for my bEd English
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #107 on: May 08, 2024, 09:33:08 am »
Загружая одно и тоже сохранение получаешь каждый раз разные вероятности попадания по цели..........что не понятного ?
В последней версии такого нет.........
Если я всё правильно понял, то проверь настройку "Читтерство с сохранениями" - она влияет на генератор случайных чисел при сейв-скаминге.

If I got it right, check the “Cheat with saves” setting - it affects the random number generator when save-skumming.

Offline Alex

  • Squaddie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #108 on: May 08, 2024, 01:56:42 pm »
Если я всё правильно понял, то проверь настройку "Читтерство с сохранениями" - она влияет на генератор случайных чисел при сейв-скаминге.

If I got it right, check the “Cheat with saves” setting - it affects the random number generator when save-skumming.
Блаагодарствую  ;) :) :) вы были правы !!
А что с Hyper & Trajectory (XCF edition) ?? Говорят очень частично он включён в версию 3.3, возможно из-за этого основной сабмод не хочет работать......

Offline Stone Lake

  • Colonel
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #109 on: May 08, 2024, 03:27:51 pm »
Hyper & Trajectory - you probably didn't delete old version or something. The game can load mods from archives - so old versions of these must be removed from the mods folders.

Offline Alex

  • Squaddie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: [submod]Submod list for XCF
« Reply #110 on: May 08, 2024, 06:03:30 pm »
Hyper & Trajectory - you probably didn't delete old version or something. The game can load mods from archives - so old versions of these must be removed from the mods folders.
Проблема решилась повышением порядка загрузки мода.......